Napiszę dzisiaj coś zwykłego

To będzie wpis z rodzaju tych, które łączą się słowami "chciałbym coś napisać...". Chcę napisać coś zwyczajnego i prostego.

Postanowiłem zatem napisać, że dzisiaj jest mimo śniegu jest wspaniały dzień. Chociaż zimno, dla mnie to dobry dzień. Po pierwsze czwartek. Dłużej pospałem. Dzisiaj mam jeden wykład mniej, dwie dodatkowe godziny wolne, dzięki którym m.in. powstaje ten oto wpis. Dzisiaj też mam umówione spotkanie, z którego też się cieszę.

Jedna rzecz - przez ten dobry dzień nie za bardzo miałem pomysł na ten wpis.

Obejrzałem animację kolegi ze szkoły. Zrobił na zaliczenie na ASP i przysłał mi.
Dzisiaj jest dobry dzień.

O wszystkich, którzy tu zaglądają pamiętam we wdzięcznej modlitwie i serdecznie pozdrawiam.

Przeczytaj też

Co Jezus dzisiaj wyrzuca z mojej świątyni?

Mimo zamkniętych drzwi i ludzkich obaw

Czasem trzeba rozsypać świat

Co to są "czcze rzeczy"?, czyli o Drugim Prawie z Dekalogu