Abonent poza zasięgiem



Nie szukajcie mnie od jutra, a módlcie się za mnie. Jestem na rekolekcjach do 7 grudnia i nie jestem dostępny dla świata. Wszystko by być bliżej Chrystusa i Kościoła. I lepiej Wam służyć.

Módlcie się za mnie, bo ja będę Wam służył.

8 grudnia, w uroczystość Niepokalanego Poczęcia Najświętszej Maryi Panny, w kościele seminaryjnym pw. Wniebowzięcia Najświętszej Maryi Panny i św. Józefa Oblubieńca przy Krakowskim Przedmieściu 52/54 przyjmę święcenia diakonatu.

Dzień wcześniej, podczas Nieszporów o godz. 20, złożę uroczyste wyznanie wiary i podpiszę dozgonne zobowiązania wobec Kościoła.

Proszę o modlitwę i zapraszam na te wydarzenia.

Przeczytaj też

Co Jezus dzisiaj wyrzuca z mojej świątyni?

Mimo zamkniętych drzwi i ludzkich obaw

Co to są "czcze rzeczy"?, czyli o Drugim Prawie z Dekalogu

Czasem trzeba rozsypać świat